Δευτέρα - Τετάρτη - Σάββατο 09:00-15:00 Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή 09:00-21:00

8 Τρόποι, ώστε η ζέστη του καλοκαιριού να μην σε απομακρύνει από το ποδήλατό σου.

1. Διατροφή

Γεύματα λουκούλεια, πλούσια σε λιπαρά, καθώς και η κατανάλωση αλκόολ, πρέπει να αποφεύγονται. Προτίμησε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, και συνδύασέ τα με λαχανικά και φρούτα.

2. Ενυδάτωση

Η λήψη υγρών είναι σημαντική όλο τον χρόνο, και γίνεται επιτακτική όταν η ζέστη είναι αφόρητη και η φυσική δραστηριότητα έντονη. Πιες νερό πριν διψάσεις και πριν κάνεις ποδήλατο. Πιες νερό και κατά τη διάρκεια της ποδηλατάδας, γι' αυτό έχε πάντα μαζί σου ένα γεμάτο παγούρι με νερό, και ισοτονικά ποτα, αν η άσκηση είναι έντονη.

3. Χαρτογράφηση διαδρομής

Είναι καλό να ξέρεις αν η διαδρομή που θα ακολουθήσεις με το ποδήλατό σου, έχει σκιερά σημεία για ξεκούραση ή καταστήματα και περίπτερα απο όπου θα μπορείς να προμηθευτείς κρύο νερό για να γεμίσεις το ισοθερμικό παγούρι σου. Όταν οι καιρικές συνθήκες είναι ακραίες, ένα πρόγραμμα διαδρομής κάνει πιο ασφαλή τη βόλτα με το ποδήλατο.

4. Άκου το σώμα σου

Το σώμα μιλάει, γι' αυτό άκουσέ το. Παντού και πάντα. Η εξάντληση δεν αποφέρει τίποτα σε κανέναν. Κάνε συχνά διαλείμματα, και δώσε στον εαυτό σου χρόνο και δροσερό νερό.

5. Κατάλληλη ενδυμασία

Ντύσου με άνετα και ανοιχτόχρωμα ρούχα, που αντανακλούν την ηλιακή ακτινοβολία ή ρούχα φτιαγμένα από αεριζόμενο ύφασμα, τα οποία απομακρύνουν τον ιδρώτα, και κάνουν την ποδηλασία ακόμη πιο άνετη. Φόρεσε αθλητικές κάλτσες και γάντια, για να προστατεύσεις τα άκρα σου, και γυαλιά ηλίου για την υγεία των ματιών σου.

6. Έκθεση στον ήλιο με σύνεση

Το καλοκαίρι, ειδικά όταν η θερμοκρασία είναι υψηλή και υπάρχει υγρασία, προτίμησε να κάνεις ποδήλατο πριν τις 11.00 η ώρα, και μετά τις 15.00. Το διάστημα 11.00–15.00 εκτός απο επικίνδυνο, είναι και απωθητικό, διότι λόγω των συνθηκών η υπερβολική ζέστη σε κουράζει και σε εξαντλεί.

7. Προμηθεύσου παγοκύστες

Μπορεί να ακούγεται υπερβολικό, αλλά όταν μιλάμε για καλοκαιρινές θερμοκρασίες στην Ελλάδα, η υπερβολή έχει την τιμητική της, όσον αφορά την ζέστη που επικρατεί. Βάλε στο σακίδιό σου μια-δυο παγοκύστες και στα διαλείμματά σου, εφάρμοσέ τες —για λίγο— στα σημειά που κρίνεις ότι τις χρειαζεσαι. Το σώμα σου θα σε ευχαριστήσει.

8. Χρήση αντιηλιακού

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το αντιηλιακό είναι ο μόνιμος κι ο καλύτερος σύμμαχός σου. Χειμώνα–καλοκαίρι, είτε έχει συννεφιά, είτε όχι, το αντιηλιακό δεν πρέπει να το παραλείπεις. Προμηθεύσου αντιηλιακή κρέμα, εφάρμοσέ 30 λεπτά, περίπου, πριν βγεις έξω, και ανανέωσε κάθε μία ή δύο ώρες.